Service er viktig og tas på største alvor, derfor innfører vi et nødnummer for våre kunder sier Hans Marius hos Skousen AS i Moss.
Tenk deg at stekeovnen ryker på julaftens formiddag, eller mens man holder på å lage tidenes søndagsmiddag og venter sine nybakte svigerforeldre på besøk. Da er det man ringer nødnummeret til Skousen i Moss. Vi åpner butikken og hjelper deg.
Nytenkning er viktig i servicebransjen, og da vi fikk tilbud om nødnummer hos vår billeverandør – tenkte vi at dette må da være noe for oss. Som sagt som gjort. Vi kjøpte et nytt nummer og en «nødtelefon» som vi har på omgang og sørger for at våre kunder har et sted å ringe om problemer skulle oppstå.
Ikke reparasjoner
Vi har dessverre ikke mulighet til å utføre reparasjoner under slike utrykninger, men tilbudet er å åpne butikken slik at kunden kan komme og kjøpe nytt for den hvitevaren som har blitt defekt. Vi har jo et rikholdig lager og butikken bugner jo nesten til enhver tid med masse flotte tilbud. Muligheten for at våre kunder skal kunne finne en tilfredsstillende erstatning er absolutt til stede.
Hjørdis har blitt til Berit
Hjemkjøring er selvfølgelig også mulighet til å få hjelp til. Vår trofaste sliter, lastebilen «Hjørdis», har blitt skiftet ut av en yngre og sprekere utgave som heter «Berit». Hun er til enhver tid klar for tjeneste og synes det er toppen av livet å kunne levere nye varer hjem til våre mange gode kunder.
42 12 84 20
Dette er nødnummeret til Skousen AS Moss. Hit kan du ringe om du skulle trenge akutt utskiftning av dine livsviktige hvitevarer utenfor forretningens normale åpningstid. Vi åpner butikken for deg, da du som kunde er meget viktig for oss.
Tekst: Ivar B Johansen
Foto: Jørn Mortensen